FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

En lite hostig natt för alla, så Vilder blir hemma idag från skolan, sen ska pojkarna vara hos pappa i helgen så jag å Vanessa ska vara själva, ska bli skönt. Jag har ett läkarbesök kl 9 sen ska Vanessa till läkaren å kolla halsen. Sen blir det till att bara ta det riktigt riktigt lugnt resten av helgen, ja så lugnt som det går då för att vara jag. ;)

Grabbarna hade duracell-tempo igårkväll med, men somnade tillslut, av utmattning gissar jag, men skönt och TYST blev det!



Jag var helt färdig igår men höll mig vaken för att se Criminal Minds... sen fick jag likt förbannat ta en stilnoct (insomningstablett) för att kunna somna.



Var näst intill helt förstörd i går efter promenaden till centrum i snö(o)vädret!! Har världens taskigaste kondition, är GRYMT otränad och det är inte min grej alls att agera snöplog kände jag i benen. Ja i hela kroppen kändes det!

Men jag iallafall kom på vad jag kan önska mig i julklapp av Vanessa, VATTENFAST mascara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0