FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon, eller nått.

Vaknade runt 3-tiden av att jag var galet sugen på en 88:an, drömde att jag precis fått en att sätta tänderna i, och därefter vaknar jag av okänd anledning, och känner mig grymt snuvad på konfekten! Blundade och försökte somna om, oftast så glider man ju in i samma dröm om man somnar om igen...


Men icke! Där låg jag och frustationen och suget efter den där glassen växte. Så jag gick ner och öppnade frysen, men där låg bara en mycket ensam Nogger, så den tog jag med mig upp, låg i sängen och åt och tänkte att jag somnar väl om efter glassen, klockan är ju bara 3! Men nä..



Så jag klev upp, vek lite kläder, fixade kaffe, och drog fram lite servetter, lim, lampskärmar och gamla krukor som jag nu sitter i köket och gör decoupage på. Hur resultatet blir återstå att se men det håller mig sysselsatt. Vågar inte dammsuga eller göra nått som låter, vore skönt om kidsen sov en stund till.

Att sova just nu för min del, är omöjligt. Men ikväll blir jag en eller 2 pojkar fattigare, dvs lite mer energi rikare så att jag kan ladda upp batterierna igen.



Kanske att jag tar med kidsen på lite shopping idag? Får se hur pigg jag är om några timmar då de vaknat... borde nog ta det lite lugnt har jag en känsla av.



Kommentarer
Postat av: Erika

God Morgon.

Själv så vaknade jag vid 4.

2010-12-28 @ 06:37:05
URL: http://carpediem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0