FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hämtade nytt simkort

Eftersom jag inte hittat min ena mobil på flera dagar så fixade jag nytt simkort idag på det numret och har fått låna en ganska snygg mobil.. turkos! ;p Me like! Så från imorrn kan man nå mig på alla nummer (ja dvs mina 2 nummer)

Fast det e NOKIA, lite knepigt i början då man är van vid Ericsson.

Funderade förrut... att det vore ju lite roligt, om nån hette Sony Ericsson, och jobbade på typ telia...

"-Sony Ericsson Telia support"

undrar om kunderna skulle bli en aning förvirrade? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0