FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag fick jag skämmas lite

Fast borde nog ha gett ungen lunch innan vi åkte med Lotta till Lidl och handlade.

Den lilla gossen tappade humöret för att jag inte ville köpa allt som HAN vill ha... och han surade till ordentligt och ställde till med en liten scen...;

-Ditt HEMSKA monster!!!! DU ÄR ETT HEMSKT MONSTER!!!! WAAAWWWWAAAAA!!!!!! Nu GÅR jag, och kommer ALDRIG mer tillbaka!!!!

En gubbe intill hörde och sa till Vilgot;

-Men SÅ säger man väl inte till sin mamma??

Men det gick in i hans ena öra och ut genom det andra. Fick bära honom därifrån typ.

Sen då vi var hemma igen så blev han som folk igen. Efter lite Pytt i panna i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0