FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jobbig natt

Hade galet svårt att komma till ro igårkväll för att sova. Kvällen fick ett lite oväntat slut, men skitsamma, shit happens och shit kommer fortfarande hända emmellanåt, kan man inte ta mig för den jag är, eller förstå hur jag funkar och vad man ALDRIG BÖR GÖRA DÅ DET DET GÄLLER MIG, då bör man inte vara i min närhet. 

Allt har en mening tror jag, och vissa personer har bara "lånad" tid ur ens liv, som med denna person, lånetiden är definitivt över!


Jag tog först en imonave, låg stilla i sängen och bara väntade på att John Blund skulle komma, men det slutade med att jag fick som myror i hela kroppen, hjärnan och pulsen gick på högvarv för att jag var så arg och ledsen så det var bara att kliva upp igen. Petade i mig oxascand och en stilncot, sen lyckades jag komma till ro efter nån dryg timme.

Men vaknade strax efter 1 av att Vilder spydde ner hela sängen och golvet, härligt!! Jag klev barfota rakt ner i det hela.. fy satan vilka rysningar jag fick efter det. Han spydde några gånger till, jag har släpat ner allt som blev nersölat och första maskinen är igång, sen ska allt hängas å läggas lite varstans i huset eftersom tumlaren e trasig.

Vi ligger i soffan båda 2. Vilgot spelar wii och hur denna dag ska sluta återstår att se! Vilder har fått i sig en piggelin, om en stund tänkte jag rosta lite bröd.. nu vill jag bara sova å må bra då jag vaknar!




Kommentarer
Postat av: Erika



Skickar varsin krya-på-dig kram till dig & Vilder

2010-12-26 @ 13:58:17
URL: http://carpediem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0