FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kidsen




Min söta lilla pajas. Skrek och svor då jag klippte honom, sen sken han som en sol minsann.

Skulle klippt honom igår men då ville han istället bli klippt efter frukosten dagen efter... idag alltså.

Han var inte glad då jag påminde honom i morse, men slutet gott, allting gott. Förrutom mina öron som det ringde i ett bra tag efter klippningen. Men skam den som ger sig!

-Förlåt mamma, att jag skrek när du klippte mig och sa fula saker.

Vilgot vill klippa sig i Kista säger han. Med pappa.

Vi brukar göra så hemma att man får välja, antingen gå till en frisör och klippa sig, eller spara de pengarna och låta mig klippa, och istället få köpa nått till sig för de pengarna.

Vilder shoppade loss lite på nätet med mig, lite smågrejer till lego.

Vanessa kom nyss och sa åt mig att sudda på det svarta klottret på hennes nintendo, typ som en skraplott. Gullungen!





Sen har de smidit planer inför i morgon, tisslat och tasslat, jag har fått stränga order om att sova ut ordentligt och INTE gå upp före dem.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0