FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Längtar efter sängen!



Allting började gunga under mina fötter så jag var tvungen att lägga mig på soffan en stund för att inte svimma. Fick typ som kramp i hjärtat eller vad det nu var, skitläskigt!!

Tror jag ska ta det lite lugnt resten av kvällen, får städa det sista imorrn då jag vaknar.

Hörde denna dialog då jag vaknade till;

-Vilder, du MÅSTE lyssna på mig!!! säger Vanessa

-Du är inte min mamma, mamma bestämmer! svarar han irriterat

-Men nu när mamma är dålig och måste vila en stund på soffan så måste jag vara mamma här en stund förstår du, så gör som jag säger!"


Så jävla söta mina ungar är då!!


Vilgot satt vid fotänden av soffan och tittade på mig.

-Åh vad fin du är! sa jag.

-Du med mamma!! svararde han och log. Då smälte mitt hjärta.

Vilgot är inte den som kommer med komplimanger till mig i första taget!!

Kommentarer
Postat av: Erika



Barn e underbara.

Varenda gång min son säger nått så smälter mitt hjärta med.

2010-12-23 @ 19:43:34
URL: http://carpediem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0