FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Några väl valda ord

Som väntat så tog det skruv hos "näbbgäddan", mitt i prick!

Tydligen så kände hon sig KRÄNKT.

Eh, hur kan man känna sig kränkt utav sanningen??

Då kanske hon kan föreställa sig hur kränkt barnens pappa känt sig av alla LÖGNER och skitsnack hon spridit för att själv framstå i bättre dager, än den förrädaren mot sina barn som hon faktiskt var/är. Sket fullständigt i sina äldsta barn i 2 år!!!! då hon träffade sin nya snubbe och fixade en till unge!!! I 2 jävla år sket hon i dem sen ville hon helt plötsligt ha dem och slogs med näbbar och klor, mot barnens viljor. Sen har hon mage att snacka skit om barnens far som verkligen gjort ALLT och mer därtill för dem!

Sorgligt med människor som är så egotrippade som hon, ALLT kretsar kring henne och gör det inte det, då river hon upp himmel och jord för att göda sitt ego.

Narcissist ända ut i fingerspetsarna!!

Det skar så i mitt hjärta då de fina pojkarna sa till mig i somras då vi umgicks en del;

"-Jag HATAR min mamma, jag skulle vilja att DU var min mamma!!"


Och förresten, gillar man inte det man läser på min blogg, så har jag ett gott råd: LÄS DEN INTE! ;p

För jag kommer alltid att stå för sanningen, hur vidrig den än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0