FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyvaken...

Idag har jag mått helt sanslöst dåligt, men inga spyor iallafall, kanske beror på att jag svalde 15 vitpepparkorn i morse? (dunderkur mot kräksjuka/maginfluensa) Men jisses så ont jag haft i kroppen, det har ömmat i varenda millimeter och min balans kändes helt utslagen så jag kunde inte resa mig från soffan. Har bott i den hela dan, stackars mina barn.
 
Vilder har gång på gång sagt;

-Mamma, jag ÄLSKAR dig! och sen: -Allvarligt, jag har TRÅÅÅKIGT, på allvar mamma!

Han har inte spytt nått mer så jag hoppas att spyorna lyser med sin frånvaro resten av natten.

Fick hjälp av grannen med att beställa mat på hemkörning till barnen, så de har iallafall fått mat, även om de knappt rört den, gissar att de var mätta på popcorn å glass, så det har inte direkt gått någon nöd på dem, men fy så hemskt det känns att vara så väck och dålig att man inte klarar av nått mer än att bara ligga och sova...



Jag är galet trött fortfarande och längtar tills barnen somnat, då ska jag lägga mig för att fortsätta sova.. och förhoppningsvis vakna å må bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0