FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Robinson

Det var kul (spännande) första gången det sändes... sen dess tycker jag bara att det är störtlöjligt och tråkigt och enbart en slags förnedrings-tv för svenssons som vill ha en stund i rampljuset.



Varför VILL folk utsätta sig på det viset? Ja jag fattar inte, det är ju som att vilja bli filmad då man går på toa hemma, utlämnande, privat och totalt jävla ointressant.

Läste på Aftonbladet om att tv 4 kör över Mats vädjan, "han lämnar ut sin familj i tv" står det med svarta stora bokstäver. "Han hänger ut sig själv och sina barn i ett känslomässigt tal." Är man med i ett sådant program får man kanske skylla sig själv?

Å vadå utlämnande? Skitlöjligt i mina ögon, vad var det för utlämnande med det?? Att vara tillfälligt "bostadslös" och nyseparerad är väl inte direkt en ovanlig situation att hamna i nån gång i livet? Han hade ju tak över huvudet hos sina päron, då är man väl inte direkt såååå utsatt? Ja det är min åsikt iallafall. Nästan ett skämt gentemot de som verkligen ÄR bostadslösa och lever i misär. Ja PÅ RIKTIGT lixom.

Vad var det för utlämnande med det han berättade? I ett sådant typ av program, så tycker jag det är löjligt att ens skapa rubriker av en sån "skitsak", ja ursäkta, men jag tycker faktiskt att det är just det, en skitsak som inte är ett dugg jävla intressant.

Men tillräckligt (o)intressant för att jag skulle lägga ner tid att blogga om det. ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0