FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så trött men ingen feber

Kom upp tillslut i morse, men fan vad drygt det var! Vanessa och Vilder är i skolan, Vilgot är ganska nyvaken och spelar wii, sen ska han till dagis, å jag funderar på att ta mig till jobbet senare idag. Om jag inte mår sämre då såklart.

Men måste ju endå iväg å hämta Vilder på fritids idag kl 15... så då kan jag lika gärna dra till jobbet innan eftersom det ligger strax bakom skolan.

Men får se hur det blir, tröttheten måste försvinna först annars kommer jag antagligen somna i nån snödriva på vägen dit...

Snart kaffekopp nr 3 här, sen funderar jag på om jag ska mula mig själv i snön utanför så jag kanske piggnar till?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0