FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skitdag

Hämtade Vilder på fritids kl 3 idag för han ville komma hem då. Sen då vi kom hem så somnade han på soffan ganska omgående.. och strax innan sa han att han hade ont i magen. Hoppas INTE det är nån vinterkräksjuka på G!!

Sen kom posten, och fick veta att äcklet ska på permission igen, men denna gång stod det bara datum och inga tider... utan bara att ***** ska på NORMALPERMISSION vad det nu innebär???

Har alltid innan fått veta klockslag och exakt tid för permissionerna... måste nog ringa å kolla vad det innebär. Kändes jobbigt att bli påmind, fick mig på ett ganska dåligt humör å just nu känns allt ganska trist. Har ingen lust alls att ringa heller... fy fan. Kunde inte den där bombaren tagit sig till Sala med sin ryggsäck istället?

Vilder sover tungt, Vanessa är ute med en kompis i backen och jag sitter hemma med en olustkänsla i magen som inte vill försvinna och tiden känns som att den står still.

Gjorde en krans idag iallafall och målade om en tavelram i brunt och limmade dit ett ljust band på den. Blev faktiskt nöjd.






Vilgot är med sin pappa tills imorrn så jag har ett barn mindre idag iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0