FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Söta unge!!!

Inatt, vaknade jag till av att Vilder pratade med mig, vi låg i min säng, han , jag å Vanessa.

"-Mamma, lyft på huvudet!"

Och jag vaknar till och gör som han säger, varav han trycker in en kudde bakom mitt huvud.

Sen på morgonen då jag påminde honom om vad han gjorde inatt säger han;

"-Jag ville inte att du skulle vakna och ha ont i huvudet och nacken, och det får man om man inte ligger med en kudde under huvudet."

Gissa och mitt hjärta smälte???!!!

Så jävla sött av honom.


Förresten, så berättade han oxå igår om Michael Jackson;

-Michael Jackson dog, för det brinnde i hans huvud. ALLVARLIGT!!!!


Lite sött. ;)

Sen vet jag en annan unge som hade en klockren förklaring till varför Michael Jackson tog sig på snoppen jämt då han dansade;

-Det är för att han har druckit för mycket Pepsi!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0