FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Trött!

Är så jäkla trött, ska försöka sova en stund, hatar då tröttheten alltid envisas med att dyka upp då jag sovit som mest! Är så trött att jag e alldeles darrig om händerna, så nu blir det till att ligga stilla på soffan och blunda en stund.

Har lovat barnen att få baka lussekatter då de kommer hem från skola och fritids idag kl 3, så jag måste hinna fixa degen innan de kommer.

Har iallafall dammsugit lite idag och släpat stora säckar med grovsopor som ska slängas, nu står de i hallen och trängs tills jag lånat grovsopsnyckeln.

Ikväll kommer min faster hit, ska bli mysigt, hon ska sova över, för imorrn ska hon följa med till mitt sista möte på ADHD-utredningen kl 8 där hon ska berätta lite om hur jag var som liten....

Sen till jobb, sen hem, städa sova... sen fredag, dagis är stängt på fredag för planering, så jag hoppas verkligen att nån kan ta Vilgot då så att jag inte missar mitt besök hos sjukgymnasten.

Sen på söndag så firar vi Vilgot med närmsta familjen. Så det blir till att baka tårta då gissar jag. Vilgot får bestämma.

Hoppas på att jag får in pengar idag, en massa som måste handlas. Sen har jag inte köpt en endaste julklapp ännu! Så det får bli i sista minuten gissar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0