FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagen närmar sig sitt slut

Vanessa och vilgot sover i soffan här..de somnade till kvällsfilmen.. (ja, gissa vilken??);p

Vilder ligger vaken fortfarande, har lovat att han ska få se klart på filmen. Jag är rastlös och uttråkad.. och hungrig. Funderar på att trycka i mig det som finns kvar av pajen. Den är så jäkla god!

Idag har jag iallafall tvättat 2 maskiner.. så imorrn blir det till att vika tvätt. Får kanske gå upp med den rena tvätten från förra omgången först som ligger vikta i travar i trappen. Ja en ganska vanlig syn här hemma. Går förbi dem flera gånger dagligen men glömmer likförbannat att ta med den upp. Då trappen är helt tom känns det som om något saknas... haha, inget att kliva över lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0