FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dammsugspåsar

Nått som för det mesta är SLUT då man behöver dem... och något som man glömmer att köpa för det mesta, och då man kommer ihåg så finns det inte rätt sort i butiken.

Problemet är löst! Min granne och vän Lotta tipsade mig om denna underbara sida


Prenumerera du med.


Det enda jobbiga nu är att DAMMSUGA. ;p





Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Det finns damsugare utan påsar, de har en liten box istället som man tömmer. Vi hade en sån och den var jättebra. Då slipper man hålla på och byta påsar och behöver inte komma ihåg att köpa nya heller :)

2010-02-01 @ 11:57:48
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: Yoanna

Ah, jag vet... har en sån.. eller hade. Den är trasig, själva munstycket gick sönder så jag fick en ny med vanliga påsar i. Den funkar ju men lite jobbigt att dammsuga genom röret bara.

2010-02-01 @ 13:28:54
URL: http://www.yoannas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0