FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fel SMS

Har hittat en så sjukt rolig sida, skrattade så tårarna rann.
Folk skickar in sina sms som kommit fel, här är några exempel;


Till: Min chef

Sms: Du som är tjej. Kan ni verkligen göra två saker samtidigt? I sånt fall skulle jag vilja att du suger av mig och visslar samtidigt. ;)

Svar: Tycker inte det där är värt att svara på.


Förklaring: Skickade till min avdelningschef som heter Gunilla min fru hade jag inlagt som Gumman. Inte nu lägre. Rädd för att göra samma misstag igen

/Lelle

-------------------------------

Till: Pappa

Sms: Pappa åker bort ikväll så du kan väl komma över? Skulle vilja testa att ha sex på köksbänken;)

Svar:
Inget. Pappa kom ner i mitt rum och skällde i säkert en timme och stannade slutligen hemma.


Förklaring: Detta skulle ju såklart till min pojkvän. Min pappa är jehovas vittne och anser att man inte ska ha sex före äktenskapet, särskilt inte i hans kök.

/J.s

------------------------------

Till: Pappa

Sms: Sa till mina kompisar att du har större kuk än en brödkavel. Hihi nu vet dom att min ***** har en riktigt stor. :P  Puss

Svar: Nej, de här är inte sant. Du skall omgående ställa det här till rätta.


Förklaring: Pappa trodde verkligen att jag skrev om honom. ***** skulle vara kille inte pappa. Men jag vågade inte skriva kille direkt eftersom jag inte visste vart vi stod. Nu är en av mina polare tillsammans med honom.

/Smilla

-------------------------------

Till: Min lärare

Sms: Hej Hängpung. Vill du kolla på film i kväll?

Svar: Detta tycker jag inte passar sig.


Förklaring: Smset var menat att hamna hos min killkompis men hamnade i min lärares mobil. Jag funderade allvarligt på att hoppa av skolan när jag fick svaret.

/Nilla



Kolla in på www.felsms.com för dagens skratt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0