FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredagkvällar

Det är något magiskt med fredagkvällar, trötta barn, god mat och en del onyttigt. Inga tider att passa då man vaknar imorrn. SKÖNT! Vanessa är på dans nu, hon ska ev börja på Streetdance, så hon provar ikväll med några kompisar. Middag fick barnen vara med och välja, fredagar till ära. Lövbiff och pommes, och ost och skinkpaj. Den jag gör är grymt god, alla som ätit den nån gång älskar den, även om de inte gillar paj i allmänhet. Så ikväll blev det både det ena och det andra..och lite till. Jag råkade använda alldeles för mycket vitpeppar till köttet så jag ställde mig och gjorde mannagrynsgröt till Vilder som han ska ha i magen innan han får gå loss på chipsen. Ja han är väl den enda jag känner som inte tycker om min paj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0