FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon

Inga nya spyor soo far, men vi har å andra sidan precis öppnat ögonen jag och Vilgot. Vanessa får stanna hemma idag för observation, inte så kul för henne eller hennes klasskompisar om hon börjar kräkas i skolan.
Blir hon inte dålig idag så får hon gå imorrn, likaså blir det för Vilder.

Jag är en aning trött.. fortfarande förkyld och ont i halsen, hoppas att jag slipper magsjukan och ska göra mig en kaffe strax och lägga mig i soffan med Vilgot som tittar på tv. Nu vill han äta här, ska ta fram lite smörgåsar och hålla tummarna för att de inte kastas upp igen. :S


-Mamma, vad är DET för nått? första frågan på morgonen då han upptäcker att det står en hink nedanför soffan

-Får jag spela wii? andra frågan.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vitpepparkorn i all ära i dessa magsjuketider.

Tack olov att jag inte åker på det längre.



Skickar en krya på dig kram till både dig & Vilgot

2010-02-15 @ 09:40:10
URL: http://carpediem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0