FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon

Startade dagen med att betala några räkningar... sånt där nödvändigt ont. Men då jag är en liten slarver ibland så försöker jag alltid betala så mycket jag kan redan då barnbidraget kommer, annars tror jag att jag har en massa pengar som jag egentligen inte har... Bättre att känna sig "rik" då allt är färdigbetalt. Var lite sugen på att åka till Täby Centrum idag, men tror jag hoppar över det. Måste iallafall iväg och lämna in en del papper idag, och sen handla lite mat, kylen och frysen börjar eka här. Tråkigt med nödvändigt. Har skrivit ut en massa papper nu på morgonen. Även kvittot på att Vanessas dans är betald så hon kan gå på den ikväll. Hon älskar verkligen dansen, hon har börjat på Streetdance, det tycker hon är skitkul.
Ska ta dit pojkarna om ett år, tror de skulle gilla det, de älskar ju att dansa med sin storasyster hemma.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0