FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon!

Äntligen fredag, härligt! Ska träffa syster och mor idag, och min lilla systerson. Mysigt!
Grabbarna Bus ligger i soffan här och glor på Musse Piggs Klubbhus.



Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag är utvilad eller ej.. lär väl visa sig på bussen om inte annat.. händer ju ibland att jag slumrar till.


Dricker en massa kaffe här iallafall och gäspar lite. Snön ligger tungt utanför fönstret nu, undrar hur många ras det kommer bli i city , bäst att se UPP ordentligt idag!!

Lite bilder från morgonen.. är man smått uttråkad så är man. ;p (yes, samma tröja som igår..vilken snuskis jag e va? ;) Men den e så snygg... å så e jag ingen sån där svettis, jag svettas typ aldrig. Helt sant!
Luktar ALLTID gott typ. Hehehe! Jag har andra brister dock.. haha, men de tänker jag inte blotta här på bloggen, ja inte nu iallafall. Måste ju klura ut vilka brister jag har först! ;)

OK, MORGONGYMNASTIK...




Tar med kameran till stora staden idag. Så det blir nog ett gäng bilder här ikväll. Otippat? ;)









Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Har sett en skymt av din dotters hår då det var rosa, berättade för min dotter att det ser skithäftigt ut och att hon borde göra detsamma så jag undrar om du har en bild på vanessa då det syns bra hur snyggt håret är?

Skitkul blogg förresten, läser så fort du uppdaterar!

2010-02-26 @ 17:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0