FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jävla hals

Men tror jag är på bättringsvägen, men det killar som satan i både öronen och halsen och jag överdoserar heta drycker till fullo. Vilket i sin tur leder till ett flitigt springande på toaletten. Så jag har varit och köpt toapapper nu, för det är en sån åtgång på sådan här hemma.. speciellt då barnen ska torka sig.. och tar metervis med papper ibland! Jag är petig med toapapper, ja iallafall då jag själv handlar, betalar hellre lite extra för de söta små motiven en del har plus att de är mycket mjukare. Lambi LIMITED COLLECTION är favoriten. Ja det är lite sjukt... nått man lixom bara ska torka sig med, men det känns faktiskt mycket lyxigare att torka sig på mjuka söta mönstrade dasspapper än en bit grovt "sandpapper". Lite lyx måste man väl få unna sig ibland!



Kände en kille som helst använde det billigaste och grövsta toapappret med motiveringen:
-Det är skönt när det RIVER i arslet!"

Rekommenderar honom starkt att köpa sandpapper på rulle.


Kommentarer
Postat av: Anthonykaisa

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-12-22 @ 11:40:31
URL: http://anthonykaisa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0