FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kärlek

Ja imorrn så är det ju Alla Hjärtans Dag, så idag ska jag och Vanessa baka en varsin hjärtformad kladdkaka till Vilder och Vilgot då de kommer hem imorrn. De åkte för en stund sen till pappa, så nu är det bara jag och Vanessa hemma. Hon sitter i köket och slår in nån present till mig, hennes present ska jag slå in senare, jag älskar att ge bort presenter till dem jag tycker om!



Kärlek är komplicerat, men aldrig kärleken till barnen, sååå underbart! Vackrare och renare kärlek finns inte faktiskt, de är källan till evig kärlek.


Hatar att känna såhär:

så ganska skönt att vara singel, då kan man inte bli sårad. ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0