FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Knäckebröd

Knäckebröd med ägg, det är underskattat! En toppenfrukost faktiskt. Sitter och njuter lite av att köket är städat... men ska väl kanske ta och skura golvet senare.. nån gång. Eller imorrn... eller så. Hmm. Ibland behöver jag bara titta eller tänka för mycket på golvet, så är det som om jag redan har skurat det. Fast det är inte rent..bara i skallen, för jag är helt slut. Hahhaha. Inte kul.. men endå. Lite kul iallafall. Typ. Eller.. Nä. Ganska sorgligt.

Min frukost... försvinnande gott, kom på att jag borde tagit en bild innan jag ätit upp dem. ;p Men om du använder fantasin så kan du säkert se 2 knäckebröd med skivat ägg på och salt.




Är inne på min 5:e kopp kaffe... börjar få ont i nacken, domningarna i ansiktet kryper tillbaka till och från, får nog börja gå till sjukgymnasten igen. Är lite trött, koffeinet till trots.

Slänger in en bild på mina mysiga lila kofta jag köpte på HM igår, ingen höjdarbild, men det vet väl alla att det är svårt att fota sig själv.  Men gillar fickorna på den och att den är LÅNG. Superskön och man fryser inte om rumpan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0