FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Låt LIVSTID vara LIVSTID för faan!

Sköt ihjäl fyra – nu vill han bli frisläppt

Hmm, helt seriöst.. nu har killen ångrat att han sköt ihjäl folk och säger att hans familj/barnen lider. Men vad trodde han? Han skaffade ju fru och barn EFTER att han dödat, kunde han inte ha räknat ut detta innan att barnen skulle må dåligt av att ha en mördare till far som sitter på kåken?

Jag är ledsen, men bara för att HAN har insett att han handlat fel.. så ska han alltså få sitt livstidsstraff tidsbegränsat?
(öhh.. killen har skjutit besinningslöst, tömt ett helt jävla magasin rakt in i en folkmassa) 
Nu vill han alltså bli benådad, förlåten?? Han borde tänkt sig mer noga för innan han skaffade kidsen tycker jag. (ja och definitivt innan han började skjuta som en jävla dåre!!!)

 

Detta skriver han i aftonbladet;

– Mina barn lider något oerhört över rådande situation och har så gjort under längre tid. Jag önskar få vara en närvarande och stödjande pappa/make till min familj.

Han berättar att han de senaste åren studerat flitigt, över 150 högskolepoäng i bland annat psykologi och juridik.


– Jag vill kunna erhålla ett respektabelt jobb efter avtjänat straff så jag kan få en möjlighet att betala av mitt skadestånd till de många drabbade.


Örebro tingsrätt ska nu avgöra om Tommy Zethraeus ska få sitt straff tidsbestämt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag försöker tänka att man ska vara förlåtande.. att alla männsikor är värda en andra chans.. men nej, det gäller faan inte allt och alla!! Tycker det är skitsvårt. En del grejer kan man inte förlåta. Kan du?

Sånt där gör mig lite förvirrad, förlåter man och ser mellan fingrarna.. vad ger det för budskap? Att man kan komma undan med precis vadsomhelst? Han har suttit i 15 och och har väl inte haft så mycket annat för sig än att studera och ångra sig. (jo, skaffa fru å ungar oxå). Han kan väl bidra med hjälp till samhället genom att arbeta inifrån murarna.
Att han skaffade kids var hans eget beslut, tyvärr får barnen lida. Hans val, ingen annans.
Egotrippad jävla Idiot.

 

 

LÅT LIVSTID VARA LIVSTID, JÄVLA MES-SVERIGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0