FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördagkvällen snart slut

Nu har jag bakat 2 kladdkakor i hjärtform till pojkarna, de kommer bli jätteglada imorrn. Ska skriva deras namn på. De är tokiga i kladdkaka så det blir den bästa Alla Hjärtans Dag-presenten de kan få! En varsin helt egen!! Haha, gissar att de kommer få lite magknip sen. Men vafaan, man måste ju få unna sig ibland.

Vanessa har Kristian här, Lottas son, de har verkligen skitkul, han ska sova över, de har bäddat i grabbarnas rum. Har precis tvingat dem att borsta tänderna. Blev sent så nu ska de i säng bums.
Jag borde städa... men orkar inte..gör det imorrn.. eller nått.

Har förresten lekt med trimmern igen. Då jag kom hem från middagen så tog jag mig ett bad, och sen fick jag för mig att jag skulle trimma även på andra sidan. Ombyte förnöjer heter det väl? ;) Va faan. det är ju bara HÅR!
Håret växer ut, och då kan jag experimentera med nya mönster. svårt dock att göra något mer avancerat på sig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0