FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Melodifestivalen

Kollade på den ikväll.. och fastnade för den såklart BÄSTA låten, som borde gått vidare direkt till Globen.
Men tyvärr är det ju mygel på svt: s röstningssystem eller så är det bara landets alla fjortisar som ringer och röstar på "manboy" som jag snabbt bytte namn på till WATERBOY, och Andreas som alla säkert tyckte synd om sen floppen med Carola förra gången.. så han fick väl sympatiröster denna gång. Deras låtar var inte dåliga, absolut inte, men de var inte BÄST. Bäst var hon i svart med kedjorna och hon i ROSA.

Grym låt den Pauline sjöng, grym röst och grymma kläder, och jag älskade Christine Meltzers kommentar om att låten som heter SUCKER FOR LOVE egentligen skulle sjungits av Anna Anka. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0