FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skottpengar!

Blir så arg och äcklad då jag läser det här, och det värsta är väl antagligen straffet han får (OM han nu får ett)
Jävla mes-Sverige, detta land är en skam ibland. En skam för offret och en trimuf för varje gärningsman.
URK! Det var på tiden att de tog tag i hårdare bevakning på färjorna i allafall, har de varit så blinda tidigare? Nolltolerans anser jag att det BORDE vara. Ska det bli så vanligt att folk slutar bry sig? Vart är vi på väg?

Äntligen lixom, BINGO, wtf, seriöst, är det verligen inget som slagit dem tidigare? Men bättre sent än aldrig..

"Nu har antalet övervakningskameror ökat, larmknappar installerats i hytterna och färjepersonalen försöker fånga upp kvinnorna som är i riskzonen. – Tidigare fokuserade personalen mest på de fulla männen, eftersom de börjar slåss. Men nu har de också haft större koll på berusade kvinnor, som oftast är offren. När de ser en berusad kvinna tillsammans med en eller flera män tar de kontakt och ber männen legitimera sig. Det förtar förhoppningsvis lite av känslan att ”ingen vet vem jag är” som en del av de här männen har, säger Patrik Lillqvist från polisen"


Denna kille har även våldtagit en 13-åring!!! och nekar trots DNA-bevisning. Idiot. Avrättas tycker jag att han ska, "vården" här i Sverige som många får är skrämmande och man kan inte vårda en människa med psykopatiska drag anser jag. Är man hänsynslös så är man. That´s it.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6547993.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0