FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tårtan klar

Använde lite rester jag hade kvar från syrrans tårta, blev en brun tårta med mossgrön "spets" och blommor som jag lagt glitter på och sen tryckte jag ner en färgad sockerkula i varje blomma. Ska hugga in på den imorrn om jag blir sugen, den är fylld utav hallonmousse, vaniljkräm och mocca/choklad-smörkräm. Sockerpastan (det bruna) smakar lite som aco chokladkola, gott!! ;p

Ingen snygging till tårta direkt, men säkert riktigt god. Och det är väl insidan som räknas? ;)


mocca/chokladsmörkräm;

100 g rumsvarmt margarin
2 dl florsocker
2 tsk vaniljsocker
2 tsk kaffe
2 tsk kakao


vispa med elvisp.




Kommentarer
Postat av: Therese

Vadå ingen snygging till tårta? ja tycker den e vrålläcker!! ;D låter mumsigt..=)

2010-02-21 @ 22:43:59
Postat av: Mica

Mockasmörkräm.. Hm det ska jag ta i min macarones. :D (har för mig att de heter så, sikket minne..) Hihi.

2010-02-22 @ 08:20:54
URL: http://blackorchiid.blogg.se/
Postat av: Mica

Ps.. Sluta vara så självkritisk, eller sluta inte.. eller jag vene..



Fin är den iaf! :D

Ps. Tänk på att ha lite extra smärkräm om tårtan går inåt "där nere".. Hoohoo... morgon humor. Nej nu ska jag sluta, trött o sjuk.. Shhhhh.



PUSS

2010-02-22 @ 08:23:02
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0