FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilgot fortfarande sjuk.

Vilgot tycker om att låna min kamera. Han snorar och hostar min lilla sjukling. Verkar som att han kommer missa kalaset imorrn, har lovat honom att isåfall få ha lite kalas hemma med mig medans storebror är där. Nu sitter han vaken bredvid mig i soffan och tittar på film, Vilse i Pannkakan, knappast min favorit men uppenbarligen en av hans! Vanessa sover hos Kristian ikväll och Vilder snarkar i sin säng. Han var en riktig pain in the ass ikväll.. stackarn, rastlös till 100 och provocerade storsasyster till 1000! Han vaknade kl 6 i morse, det förklarar ju en hel del.;) Så han var extremt övertrött och speedad på läsk och lördagsgodis. Men han somnade tillslut. Vilgot har sovit massor idag så han får sitta uppe med mig tills han somnar.. försöker få i honom lite vätska. Gissar att han sover inom 10 min...




Här är några av Vilgots bilder från ikväll;

(här fångar vi varandra på bild samtidigt)

Vanessa linslus som posar, otippat?

Vanessa hjälper Vilder att knyta bandet på morgonrocken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0