FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilgot är nyfrissad!

Mamma kommer svimma, haha, hon tycker det är så sjukt fult då jag gör sådana frisyrer på dem. Men Vilgot själv är supernöjd, blixtrar i heeeela huvudet. Och det bästa med denna typ av frisyr är att ränderna växer ut väldigt snabbt, så är man missnöjd så är det lätt åtgärdat efter ett par dagar/en vecka ca. Blev inte som jag tänkt mig, han vred på huvudet vid några tillfällen då han borde suttit stilla, men då det växer ut så ska jag justera lite. Men en annan gång. Han är nöjd so far, huvudsaken. ;p


-Coolt mamma, ASCOOLT! säger han stolt.
Belöningen var GLASS i stora lass. Så nu fick jag mer plats i frysen. Perfekt!
Ska finjustera de större missarna innan nästa bad. Resten får växa ut bara så gör jag nya ränder nästa gång han vill ha det.



Kommentarer
Postat av: Lina

Niiiice. Vad duktig du är!

2010-02-03 @ 19:50:50
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0