FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilgots kladdkaka





Detta behövs: En 4-åring som äter smeten, en mamma som hjälper till

Smält 125 gram smör/margarin
smörj och bröa en rund form

Ta fram en bunke å ha i:

2 ägg
3 dl socker, vispa ordentligt, och sen i med
1 1/2 dl mjöl
ca 3-4 msk kakao
1 msk vaniljsocker
och det smälta margarinet


Häll upp smeten i formen och grädda den i mitten av ugnen i 150 grader, i ca 25-30 min

Ta ut den och låt svalna ordentligt.




ÄT innan du somnar...



En slocknad hjälte och bagare... denna synen möttes jag av då jag var klar med disken.
De skulle få äta efterrätten sålänge i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: mica

Du bara bakar o bakar o aldrig får man komma på fika. ;D



Krya på er!!!

saknar dig på msn.

Kramis.

2010-02-08 @ 17:46:30
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0