FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Årets första dag är snart slut...

Nu kom vi in... åkte lite i mörkret, det var ganska mysigt. Stora lampan vid backen gick inte att tända..antar att vi var ute lite för sent. Men det hindrade oss inte från att ta några åk!


Pojkarna är FULLA utav energi.. inte så konstigt då de var uppe sent igår för att fira nyår.. och på detta så somnade de i bilen på väg hit.. så de har sovit middag oxå dessutom som de INTE gör i vanliga fall.
Så gissar att det blir sent.. ikväll med. Så imorrn ska jag trötta ut dem ordentligt. Nu spelar vi wii sport här för fullt.. så jag lär väl vakna med en ordentlig träningsvärk i armarna imorrn dessutom!
Tur att jag själv inte är trött!!!

Lite söta bilder på mina små..


rosiga kinder!


Imorrn kommer Vanessa hem, oj vad vi längtar efter henne!!
Besök av mormor och morfar blir det med.

Vilken härlig dag jag har haft, mår sådär snuskigt bra, var väldigt länge sen jag kände mig såhär lätt om hjärtat!
*NJUTER*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0