FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagens skörd

                                                  
Vete fan om jag blev så nöjd med tröjan.. känns lite tantvarning. Men å andra sidan har jag ju kommit upp i tantåldern! :s ;p Den får nog hänga i garderoben tills jag blir tant-mogen! Eller bara råkar få en släng av tantsjukan kanske? Beror nog på vad man har TILL den. Hmm, tveksamt fall, denna tröja/linne. Köpte den på New Yorker för 199:-






Där hittade jag även några pins och skosnören som jag köpte.
Pinsen fick Vanessa, hon samlar på dem typ.
Skosnörena kan vara bra att ha.. ombyte förnöjer ibland!


jo, jag köpte ett par svart/lila glittriga randiga knästrumpor där oxå.
Vilder lånar dem som ni ser. ;)

Det var tydligen bra glid i dem på golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0