FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Data-tid

Har börjat avsätta speciella tider och dagar för datoranvändandet då det gäller barnen.
Tycker att det är bra mycket bättre att de sitter framför datorn än framför tv:n iallafall, för vid datorn får de använda skallen mer än då man bara glor på tv.

Men iallafall, igår var en datorfri dag för pojkarna, idag däremot, så blir det Habbo en stund för Vilder innan middagen. De är helt sålda på Habbo! Vanessa och Vilder alltså. Vilgot brukar spela nått på Bolibompas sida.

Jag får leka med mina nya grejer jag köpte idag för en stund sen, disktrasor, rengörinsmedel och skurmedel.
Om jag nu får ett städryck då såklart. Kanske målar istället. Datorerna är ju förmodligen ockuperade idag för min del. Får se hur pigg jag är då de somnat... men gissar att jag blir sittandes en stund vid datorn iallafall lite senare.

Jag kanske borde gå igenom min partydel i garderoben och testa mig fram... inventera lite, koll på läget i garderoben är aldrig fel!  Har säkert massor jag typ glömt att jag har. Inte varje dag man är ute och festar nuförtiden direkt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0