FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Årets första söndagsmorgon

I dag är jag TRÖTT. Och barnen började kivas innan de ens vaknade. Jisses! Nu spelas det wii här och sen ska de delas på idag. Grabbarna är förkylda och får stanna inne idag båda två. Vanessa ska få gå till nån kompis. Nu ska jag dricka mitt kaffe här, kopp nr 1. Attans att jag inte har några BURN hemma! Det skulle inte varit helt fel idag!!


Vi har startat en ny tradition här hemma, söndagsfrukost äts numera på en jättesöt servis som min farfar och farmor haft! Det var poppis!




Kommentarer
Postat av: Erika

God morgon, vilken underbar servis.

2010-01-03 @ 11:09:18
URL: http://pyseicky.bloggplatsen.se
Postat av: Yoanna

god morgon! Ja visst är den!! :)

2010-01-03 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0