FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

I år ska jag faktiskt planera nått kul för min födelsedag!



Tänkte faktiskt att jag skulle ta och hitta på nått. Jag bor ju så avsides så det är inte ofta folk kommer och hälsar på.. är ju en bit att åka för de flesta jag känner. Så nu ska jag kolla upp lite ställen inne i stan så kan de som vill komma dit. 2 flugor i en smäll!!! Nu måste jag bara hitta nått bra ställe som inte är alltför dyrt, sen kan de som vill äta där eller komma senare de som hellre vill det. Jag äter aldrig ute så det kommer inte vara helt fel direkt!

Hmm, vilken djungel att leta i då! Samtidigt får jag komma ut lite, inte ofta jag gör det heller, var sjukt länge sen som jag var ute och gjorde nått skoj, och en del av mina mina vänner har jag inte träffat på evigheter, jag har faktiskt knappt ens pratat med många av dem! Har haft en minst sagt osocial period bakom mig. Dags att ändra på det NU! Nu mår jag ju bra, då ska man passa på! Och så vill jag DANSA!!!
Ja fast mer påklädd då än dessa damer här nedan! ;p



Nu ska jag bara jobba med min beslutsångest! Förslag tas tacksamt emot!


Kommentarer
Postat av: M

Kryssning, sist jag åkte dansades det till 3-4 på morgonen. Kom i sängs vid 7 tiden och upp igen vid 12 med frukost och återställare på buffen. Vilken underbart dygn det var. Och ja man kommer ju hem lagom till att barnen ska lägga sig ändå ;)

2010-01-03 @ 20:56:39
URL: http://www.mazlin.se
Postat av: Yoanna

funderade faktiskt på det först, men då är risken stor att många kanske inte kan följa med, har man det i stan på nått ställe så kan folk antingen vara med hela kvällen eller bara komma förbi en stund. Annars hade det varit skitskoj med kryssning!

2010-01-04 @ 16:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0