FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördagkvällen räddad!

Sovit hela dagen i soffan mer eller mindre. Huvudvärken börjar släppa, har blivit på bättre humör efter samtal med goa vänner i både tel och på msn.

Bild på mig...bakis och lixom bevarad från gårdagen..orkade inte ens tvätta av mig sminket innan jag gick och la mig.. Har en av mina favvo-mys-tröjor på mig!
 
(blek med gammalt smink, så jävla fräsch! ;p) NOT!

Kvällen är dessutom räddad nu, för jag hittade den försvunna fjärrkontrollen! :D
Har varit hos Lotta och ätit middag, gott som vanligt. Hemma igen och ligger nybadad i soffan och zappar med fjärkontrollen och surfar. Ska släpa ner täcken och kuddar och sova i soffan i natt.
Städa och greja gör jag imorrn. Eller nån annan dag. Nu tänker jag passa på att vila och lata mig då jag är ensam. Men det känns tomt utan barnen, saknar deras små kramar och pussar. Men får ju se dem imorrn!
*längtar*

Fick presenter igår oxå förresten! Pengar (thx god, jag hade ju glömt visakortet hemma!!) Presentkort på Panduro, en massa metallicfärger i akryl till tavlorna jag ska måla, diverse smink, badprodukter, lunch på valfritt ställe med syster och systerson mm. Tack!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0