FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ny idé här..

Idag köpte jag en ny toasits till toan på övervåningen. En med en guldfisk på. SKITsnygg. Det var verkligen på tiden! Nu blir det ett nöje att gå på toa! Iallafall nyhetens behag! Den vi hade innan var trasig så det var typ ingen som använde den. Hela badrummet har stått mest som förvaring och endast använts då vi badat.

Nu ska det bli Make Over där inne! Som vanligt då jag köper något nytt... då händer det grejer. Ja iallafall i skallen till att börja med. Har redan hängt upp en discoboll i taket, en STOR. Sen ska jag byta  lampor, måste ha en spot som lyser på bollen ju! Sen blir det mysiga badstunder där inne må ni tro!


Spegeln som fanns ovanför handfatet där innan tog jag bort då jag möblerade och gjorde om i hallen.. det fattades en stor spegel till hallen tyckte jag så jag tog helt enkelt spegeln från badrummet.
LEVANGER IKEA 699:-

Men nu saknar jag spegel i badrummet... blir nog ett badrumsskåp med spegel istället, har spanat lite på IKEA på ett jag vill ha. Detta är inte direkt sådär supersnyggt, men helt klockrent storleksmässigt ovanför vårt ganska breda handfat, ska ha 2 st skåp bredvid varandra. Det som är toppen med just detta skåp är att det bara är 14 cm djupt!!! Dvs tar nästan ingen plats alls och så är det ju inte helt fel med lite förvaring på köpet.

GODMORGON 1395:-



Slänger in lite bilder på badrummet imorrn kanske. Måste städa där lite först! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0