FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Objudna gäster i skafferiet!!!

Fan vad äckligt, tror jag dör!! M var här och hörde att det knastrade i köket någonstans.,.. tömmer ur hela hörnskåpet där jag har en ganska stor samling med diverse kakor, bröd, chips, kex och annat, och ser spår av nån som varit där och ätit. Och ett hål. Jag å kidsen satt på bordet i köket och fy vad jag tycker det e läskigt med en liten oinbjuden gäst. Den är säkert jättesöt.. men ovissheten VART exakt den befinner sig och om det är fler än en är läskig minst sagt. Jag sa att jag ville skaffa en bur och ha kvar den sen och han tittade på mig som om jag vore dum i huvudet. Vilder och jag tyckte att vi kunde döpa dem (om de är flera, till Alvin och gänget! ;p)... och sen släppa ut den/dem på sommaren. Släpps de ute nu så dör de ju. Fy vill att de ska försvinna bums, skitläskigt, gnagare ska vara i BUR eller ute i naturen , INTE på vift i mitt skafferi och äta å skräpa ner!

Kommentarer
Postat av: Erika

urk för möss.

Håller med om att dom inte ska vara i ett skafferi, utan i skogen eller i bur.

2010-01-13 @ 05:36:25
URL: http://carpediem.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0