FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Party här i natt

Inte bartömning utan skafferitömning! Eller nu överdriver jag... de är ena kräsna rackare, pepparkakorna som lämnades kvar över natten har de inte rört, däremot är det smulor efter jordnötterna med skal! Allt lades i en skål, men skalen efter jordnötterna låg längst in i hörnet.
Här nedan ser ni hålet i taket på skafferiet.

Jag vill fånga dem utan att döda dem... hur sjutton gör jag då? Jag skulle må skit om jag såg dem döda i MITT skafferi! URK! Så nu måste jag fundera på HUR jag ska bära mig åt. Vill ju inte att de ska äta på min mat och förstöra mina skåp heller! 

     
                                                 Vilgot är lite sötare!


Vilgot tittar i skåpet och ser alla smulor:
-Du bara LURAS, det är inga MUSAR, bara SMULOR!!!!
-Får jag pepparkakorna????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0