FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Det spökade tydligen på bloggen bara men ser ut som det ska nu iallafall. Har fullt upp med mina gostroll här, återkommer senare ikväll då de sussar med en hel del bilder från gårdagen och annat. Jag träffade några gamla vänner jag inte sett på ett tag, festade lite och sjöng karaoke! ;p
Tog det för övrigt ganska lugnt, så jag har mått prima sen jag vaknade. Härligt!
Trots blandning av både rött vin och öl! Men i mycket små mängder dock, och en å annan vatten å cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0