FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Söndagar...

Vaknade på "hotellet".. (ja barnen gjorde om rummet till hotell igårkväll...)
HOTELLET ANUBUS hette det.

Madrasser låg på golvet på rad bakom stolarna vid fönstret. Men jag fick ligga i en riktig säng inatt. Haha, hade nog inte varit skönt att vakna på golvet, inte för min rygg iallafall. Men barnen var skitnöjda!
De vill sova på golvet inatt igen, får se hur det blir med den saken.


Själv försöker jag bli av med en vidrig huvudvärk, har käkat Ipren och försökt vila så gott det går med syskonkärleken som flödat på hög volym här på morgonkvisten, jisses vilka fighter det varit!

Men nu efter MÅNGA om och men.. så är de sams, men både Vanessa och Vilder har dragit på sig ett datorförbud för några dagar framöver.
Vilgot masserade mitt huvud medans de andra skrek. Jisses vilken cirkus det är här hemma ibland!

Men slutet gott, allting gott, ja iallafall så har huvudvärken "peppar peppar" börjat lätta!

Barnen målar och jag ska börja med lunch snart. Har redan möblerat om lite hemma, flyttat lite skåp och byråer... kunde inte låta bli. Kanske borde vikt tvätten istället, men det kände jag inte alls för.

Jag i ett nötskal! Lyckades välta byrån på köpet och en del grejer som stod på den gick sönder så jag har limmat lite här. Ena foten på byrån satt lös... gud så irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0