FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Syndat

Idag har jag varit i Väsby med Mica och Nea. Vi åt frukost då vi kom dit i väntan på att butikerna skulle öppna. Fralla och latte, ville ha med extra mjölk.. eller ja, med mindre kaffe i. Kunde inte låta bli att köpa nått sött till, en sån där mandel.. nånting buscuitto? Hmm, min italienska är obefintlig.



Sen kom killen bakom disken med nån annan slags kaffe till mig och bjöd, blev lite paff. Men supergulligt ju! Nått som hette Macciato (nånting) som smakade mer mjölk än kaffe som var supergott. Kallades även vuxenvälling sa han. Hahaha, det tyckte han att jag behövde va? Jag är ju som ett stort barn! ;p

GRATIS ÄR GOTT!

Så man kan ju säga att jag blev väldigt MÄTT. Hade dessutom redan innan jag åkte hemifrån druckit kaffe och även en sån där smoothie/ersättningsmål Naturdiet eller vad det nu kallas. Ifall jag inte skulle hinna äta nått. Men det hann jag ju som sagt. Massor dessutom. Har nog gett min kropp en ordentligt socker och koffein-chock idag.


Jag har handlat en del ny färg så att jag kan fortsätta fulmåla. Kanske det tar sig och blir nån finmålning?  Hittade en partytröja som jag kanske kan ha då jag ska ut.. glittrig såklart! Å sen lite annat nödvändigt krafs, såklart!


Och sen blev det mer fika... :s
med grädde, strössel och vanilj. Så hälsosam jag är idag!


Slänger in blider på det jag handlade lite senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0