FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilka människor det finns!

Fick en i mina ögon märklig och oförskämd kommentar på mitt inlägg om HAITI. Jisses vilka människor det finns!!! :o Det är tydligen skillnad på folk och folk och pengar och pengar! Jag har minsann oxå jobbat och betalat skatt Mia lilla! Sjukskriven kan vemsomhelst bli, inte fan tänker jag bli en egotrippad snålkärring för det! Såna som du tycker väl att såna som jag ska avrättas eller bo på gatan, fy för oss som lever på staten! Slödder? ;p


Kopierat:

Postat av: Mia


Fast du, det är ju inte direkt så att det är DINA pengar du sitter och skänker, eftersom du går på socialbidrag. Det är allas skattepengar du skänker bort, som du har fått för att du och dina barn ska klara att försörja er!!


2010-01-22 @ 19:23:19

Postat av: Yoanna


Jaha Mia, så då räknas det inte då eller? Att jag t ex väljer bort lördagsgodiset till barnen och istället sms:ar bara för att jag går på socialbidrag? Helt seriöst... menar du allvar?? :o
Ska tänka på det, att då mina barn fyller år, ska jag inte skriva "GRATTIS från MAMMA" eftersom du nu skriver mig på näsan att det är ALLAS skattepengar och inte MINA?
Får väl ta och skriva följande på kortet nästa gång:
Grattis på födelsedagen önskar STATEN? Hahaha, jisses säger jag bara! Är du sann??


2010-01-22 @ 20:29:04
URL:
http://www.yoannas.com

Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

haha herregud vad missunnsamma somliga är! DU har ju fått pengarna och då är de ju DINA!

2010-01-23 @ 11:41:33
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Hel ylle pappan

Stå på dig Yoanna! Världen är ju full av idioter tyvärr, inget att lägga någon vikt vid. Jag är glad att du är den du är och du är verkligen någon!!!:-) Kram / Mark

2010-01-25 @ 16:26:42
Postat av: Yoanna

Tack!! Nu blir jag glad här. :-) Det värmer att höra vettiga och snälla kommentarer!

2010-01-26 @ 09:46:53
URL: http://www.yoannas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0