FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilken j-a dag!!

High Life på kidsen här, försöker laga mat samtidigt som det bråkas, retas och trotsas för full här!
Och skvallras!!! Jag är BARNFRI i helgen, med undantag för 2 timmars barnkalas som Vilder och Vilgot är bjudna till på lördag, men min uppgift där blir att umgås och dricka kaffe. Så det funkar ju! ;p

Vad gör man med två monster som gör allt för att provocera varandra??? Karantän i varsin bur i varsin ände av huset? Vad är bäst? Att jag packar en väska och rymmer? Stoppar huvudet i sanden? Låtsas att det regnar? Blir arg??? Phuu!

Har gapat lite och blivit arg, men imorrn ska de till pappsen så jag försöker ta det så kallt det går.
Brukar tänka på hur söta de är då de sover... och räkna till typ en-miljon-åttahundra-tusen.
De bråkar ju tillochmed om vem som ska städa VAD!!!
Bäst är att göra något annat samtidigt. Så jag lagar mat och bakar matbröd. Rensar ena lådan i köket och plastar in Vilders spel och övningar han fick från logopeden. Går igenom lite bilder från idag... har datorn i köket bredvid spisen.

De var små änglar pojkarna idag då vi var iväg, men då vi var hemma igen växte hornen fram med råge! 



Fast de är ju oftast helt fantastiskt underbara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0