FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dammsugit...

Porslinskastning är ett utmärkt sätt att få ut lite aggressioner på... tills man ska städa. Och nästa gång ska jag tänka på att växla arm, typ varannan tallrik eller så, för jag har faktiskt träningsvärk i höger arm/hand.

Eller om jag nästa gång då jag ska göra mig av med porslin borde lägga det i en påse direkt å slänga...?
Eller se till att ha nån annan som städar upp efteråt.

För dessa tallrikar var iallafall värdelösa, för stora för diskmaskinen och fula. Sen ölglasen gillade jag inte heller..

Nu har jag mer plats i skåpen här, det är ju positivt.
Man måste ibland se saker från den ljusa sidan.


Inget ont som inte har något gott med sig säger man ju?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0