FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Drabbad av STÄD-jävulen!

Men I LOVE IT!!!;p Såååå fint börjar det bli hemma nu!

Har städat som en galning heeeela dagen igår, Vilgot hjälpte mig den lilla gullungen.

Vilder.. han latade sig i soffan hela dagen.

Här är Vilder i en hatt han hittade då vi städade bland alla utklädningskläder... han satt med den på hela dagen.




Leka med maten får man här hemma.. så länge man har för avsikt att ÄTA den.



Vilgot älskar nya sopborsten, så pass mycket att han försökte övertala mig till att få smula sönder en hel påse skorpor bara för att han skulle få mer att sopa upp... Men där blev det tvärstop!

En nyvaken Vilgot nu på morgonen, Vilder sover fortfarande...



Vanessa
kom hem igårkväll efter en helgs ridning i Jönköping med min faster, hon var nöjd, hade ridit galopp i skogen bl a.

-Att tölta känns som att man glider på is! berättar hon oxå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0