FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dricker kaffe

Försöker bli pigg. Men inatt ska jag i säng tidigt om jag så ska behöva tömma halva burken , jag blir ju knasig av för mycket sömnbrist har jag märkt. Eller lite vilsen lixom ,efter en stund.

Först ligger vägen lixom utsstakad och glasklar framför mig, för att helt plötsligt fumla sig fram i dimma och vägarna får plötsligt kullerstenar, försvårar gången och sen delar på sig och jag blir hur vilsen somhelst.

Igår bakade jag bl a ost och skinkpaj, smaskigt värre.

idag blir det rester och några kronärtskockor till mig å Vanessa. De andra äter det inte.



Om vitt vin med Sprite kallas dagens, så tänker jag kalla rött vin med cola för nattens!

Allting är rellativt, eller hur?

Särsklit då man säger att man bara har druckit ETT glas vin till maten. ;p


vilket glas, är en helt annan fråga.









Har för övrigt blivit en riktig godisgris!


Frukost åt jag kl 16, måste försöka få fason på mina sömn(o)vanor.

Killarna kladdar med spillt oboypulver...


Här sov de igår alla barnen typ. Men nu är den på altanen och fylld med vatten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0