FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredag

frukost, supergoda smothies på hallon, blåbär och björnbär med vaniljyogurt. MUMS!!

Lite spill har ingen dött av!

Idag åkte Vanessa till Jönköping med min faster för att rida över helgen, så bara jag å grabbarna grus blev kvar. Här kramas de hejdå.



Sen ringde en kompis till dem så jag gick dit med dem för att de skulle leka, sen fick vi en idé om att åka till Ö&B, perfekt för mig, jag har ju varken bil eller körkort.

Ungarna blev som förbytta, Vilgot MOONAR
framför spegeln där inne och det jag sa gick in i ena örat och ut ur det andra.

Försökte förklara för honom att man INTE visar rumpan för folk på det viset men han bara skrattade.

Fast lite kul var det faktiskt,
såg himla sött ut fick bita mig i kinden för att hålla mig för skratt!

Blev lite kär i en av de avlånga speglarna, men köpte den inte, har inte råd att slänga pengar på en spegel just nu, onödigt, 399:- kan man köpa annat för.

Nu städar jag en massa här, dammsuger å grejar... passar på då det är tomt i huset, pojkarna blir sen levererade hem till dörren då de lekt färdigt, perfekt för mig så slipper jag gå och hämta. Vilken cervice va??

Blev även skjutsad hem efter Ö&B med alla kassar och sen åkte de vidare hem till sig för mera lek.

Så nu är det BF här.. (alltså BarnFritt, inte "Beräknad förlossning";))





Kommentarer
Postat av: Fröken Upp&Ner

Hejsan, va gott smoothie ser ut. Kan du posta upp recepten? Jag har plockat en massa (2dl) blåbär + hallon. Vore kul att göra sig av med dem asap.



Trevlig helg på dig! Kram!

2010-07-23 @ 16:02:21
URL: http://mittlivuppochner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0